-
Je hebt nog geen producten in je winkelwagen.
In de afgelopen jaren weten steeds meer klanten AIC Visser te vinden én te waarderen. Met gepaste trots kunnen wij dan ook vermelden dat gisteren – 16 april 2024 – de 3.000ste klantreview is gepost op Trustpilot. Op deze klantervaringssite delen onze klanten graag hun ervaring met AIC Visser.
Visser Assen – dat sinds de fusie met AIC Harderwijk in 2023 deel uitmaakt van de AIC Visser Groep – is meer dan vijf jaar geleden in zee gegaan met Trustpilot. Op 25 februari 2019 deelde de heer Rusch als eerste zijn klantervaring met Visser Assen. En gelukkig stak de beste man vijf jaar geleden de loftrompet. "Goede prijs-kwaliteitverhouding", zo omschreef de klant zijn ervaring. "Duidelijke website, alles snel geleverd en goede kwaliteit materialen." Met maar liefst vijf sterren kende deze klant ons dan ook de hoogste waardering toe.
Lees alle klantervaringen met Visser Assen ►
Na de eerste review ging het hard in recensieland. Omdat wij service en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, wordt iedere klant na aankoop actief benaderd met de vraag of zij hun ervaring met AIC Visser willen delen door middel van een review op Trustpilot. En veel klanten doen dit ook, en daarom hebben wij in iets meer dan vijf jaar tijd dus maar liefst drieduizend recensies verzameld.
Gelukkig is het grootste deel van de klanten van onze webshop buitengewoon positief over hun klantervaring met Visser Assen. Met een gemiddelde score van maar liefst 4,6 sterren – op een totaalaantal van vijf sterren – beoordeelt Trustpilot AIC Visser als Uitstekend. Een oordeel waar we natuurlijk zeer trots op zijn.
Maar liefst drieduizend klanten zijn dus in de pen geklommen om hun ervaring met Visser Assen te delen. En het leeuwendeel van hen is uitgesproken positief over de samenwerking. Maar liefst 74 procent van de klanten geeft ons het maximale aantal van vijf sterren, terwijl 18 procent van de kopers AIC Visser nog eens vier sterren geeft. Dit maakt dus dat meer dan negen op de tien klanten hun ervaring met ons als overwegend positief beoordelen.
Maar liefst 92 procent van onze klanten is (zeer) tevreden
Meer dan 90 procent van onze klanten is dus tevreden tot zeer tevreden over hun klantervaring met AIC Visser. Maar wat zijn nu precies de punten waar wij hoog op scoren? Veel van onze klanten zijn zeer goed te spreken over de snelle levering. En dat past natuurlijk ook bij ons doel om bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur worden geplaatst, nog dezelfde dag te verzenden.
Ook over de levering zelf zijn onze klanten tevreden. In ons magazijn doen onze medewerkers er dan ook alles aan om iedere zending goed en stevig te verpakken, om er zo voor te zorgen dat de soms kwetsbare goederen veilig en compleet bij de klant worden geleverd. Ook vindt men het fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer je bestelling wordt geleverd.
Bovendien scoort Visser Assen hoog als het op klantvriendelijkheid aankomt. De klanten zijn vol lof over de bereikbaarheid en transparantie van AIC Visser. "Supergoed bedrijf en je wordt er goed geholpen", zijn zinnen die meer dan eens op Trustpilot zijn te lezen. Een andere klant vat met de zin "Correct, informatief en doen wat ze zeggen" zijn of haar ervaring uitstekend samen.
Wij van Visser Assen zijn blij met alle eerlijke recensies die op Trustpilot worden geplaatst. De medewerkers van Customer Support, het team dat verantwoordelijk is voor de reviews, doen er dan ook alles aan om onze gewaardeerde klanten zo snel mogelijk te antwoorden. "Als modern bedrijf met 50 jaar ervaring hechten wij grote waarde aan de interactie met onze klanten", vertelt onze collega Tim. "Ook als wij een enkele keer wat lager scoren op klanttevredenheid, doen wij ons uiterste best het geschil zo snel mogelijk op te lossen. Een groot deel van onze klanten met een negatieve ervaring is na contact met ons alsnog zó tevreden, dat zij hierna hun review aanpassen naar vier of zelfs vijf sterren."
Lees alle klantervaringen met Visser Assen ►
Heb je een vraag over een product? Neem dan contact met ons op via onze chat, ons contactformulier of bel 088 - 13 43 600